5 top trendów na jesień 2017




Chcesz wyglądać modnie i stylowo tej jesieni? Zastanawiasz się czego jeszcze potrzebujesz w swojej szafie? W dzisiejszym artykule przedstawię 5 top trendów na jesień 2017. Mam nadzieję, że rzeczy przedstawione w poście Ci się spodobają.

1. Swetry oversized

Pewnie stwierdzisz, że znowu? No tak, ale moim zdaniem sweterki te są śliczne i co najważniejsze bardzo ciepłe, co jest bardzo ważne bo podobno nadchodząca zima ma być mroźna. Można je kupić w dosłownie każdym sklepie, a także poszukać ich na allegro (czasami może się trafić jakaś perełka w bardzo dobrej cenie). Polecam zajrzeć tutaj jak i również tutaj. Można znaleźć tam wiele propozycji takich sweterków. Łatwo jest także stworzyć stylizację z takim sweterkiem. Oto kilka z nich, które znalazłam surfując po internecie.

śliczny sweter oversize
modny i uroczy sweterek oversize


2. Chusty w kratę!

Są one bardzo popularne. Teraz idąc ulicą praktycznie każda młoda dziewczyna nosi taką w połączeniu z kurtką ze eko-skóry. Pewnie pytanie jakie Ci się nasunie będzie brzmiało: "Po co mam ją kupić, skoro niczym nie będę się wyróżniać z tłumu?", aczkolwiek jest wiele dostępnych wzorów tych chust, także na pewno znajdziesz takie połączenie kolorów, które Ci się spodoba i w którym z pewnością będziesz się wyróżniać. Sama posiadam taką chustę i mogę stwierdzić, że jest bardzo ciepła, także będzie nas ogrzewać. Warto ją kupić, ponieważ jest także bardzo tania i również dostępna praktycznie wszędzie.  Można popatrzeć sobie tutaj.


modny szalik, idealny na zimowe dni

3. Kurtki typu "biker" i ramoneski.

Jak wiemy również należą one do jednych z popularniejszych kurtek tego sezonu. Są one bardzo uniwersalne i można tworzyć z nimi bardzo ładne stylizacje, dlatego uważam, że każda dziewczyna powinna posiadać chociaż jedną taką kurtkę w swojej szafie. Oczywiście nie są one idealne na zimne dni, bo nie dają takiego ciepła jak zwykła kurtka zimowa, ale z pewnością można założyć pod nią ciepły sweterek oversize, a na kurtkę chustę w kratę i tak połączymy te wszystkie modne rzeczy ze sobą, a do tego będziemy ciepło ubrane. Kurtki są dosyć drogie, ale nie niszczą się szybko, także warto w nią zainwestować. 

stylizacja z ramoneską

stylizacja nr 2

4.Futrzane kamizelki

Moim zdaniem są bardzo urocze. Są dostępne w najróżniejszych kolorach ja akurat posiadam białą. Były także modne w zeszłym sezonie jesienno-zimowym, ale teraz w 2017 też są bardzo często noszone przez polki. Z pewnością nadają się na zimne dni. Można je nawet nosić na sukienkę.

stylizacja nr. 2stylizacja


5. Koszule w kratę

Kraty są modne w tym sezonie, zarówno jak i na szalikach tak i na koszulach. Jest wiele propozycji takich koszul i naprawdę jest z czego wybierać spośród najróżniejszych wzorów jakie widziałam w sklepach. Sama posiadam dosyć uniwersalną w czarno-białe pasy dodatkowo z naszywkami. Jeżeli chcecie sobie taką kupić zobaczcie tutaj. Przedstawię kilka moich propozycji poniżej. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

street lookkoszula w kratę, czarne rurki, buty sztyblety, street look



















I tutaj nasz post dobiega końca, mam nadzieję, że wpis 5 top trendów na jesień 2017 Wam się podobał. Macie w swojej szafie chociaż jedną z tych rzeczy? Jeśli tak to którą? Kupicie sobie którąś po przeczytaniu tego posta?

48 komentarzy:

  1. swetry sweterki uwielbiam ♥
    Obserwuje blog zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ubranka trafione, ale do mnie najbardziej przemawiają te pierwsze zdjęcia z milusimi sweterkami <33 Dziękuję za obserwację ;*
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam sweterki ♥ Idealne na tę pogodę ♥ Pozdrawiam cieplutko! ☺

      Usuń
  3. Muszę kupić sobie płaszcz w kratę D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam nosić ciepłe ogromne sweterki, można się w nich opatulić.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jak najbardziej za trendem na swetry obversize'owe.
    Są wygodne, cieplutkie i można się w nich czuć bezpiecznie!
    Lubię i mówię "tak" :)
    Pozdrawiam... i zostaję na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę kupić taki ciepły sweterek. Najlepiej to kilka 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, taak! Wszystkie trendy co wymieniłaś są super. Nie mam tylko tych puchatych kamizelek. Ramomeska w szafoe wisi, bez grubego szala bym nigdzie nie wyszła, a przydługie swetry zimą to jest coś wspaniałego. Koszule w kratę również uwielbiam.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, kilka rzeczy mam: chusty w kratę, sweterek oversize :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie noszę się z zamiarem kupna ramoneski i futrzaka :D Mam chustę w kratę i mnóstwo oversizowych sweterków, które z kolei polecam kupować w lumpeksach! Można tam dorwać cudeńka, naprawdę za grosze! :) Buziaki ;* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Według Twojego zestawienia jestem bardzo modna bo mam wszystko :). Trend na berety który nie wymieniłaś już mnie nie skusi :) Super blog. Również obserwuję. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulę w kratę muszę sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie swetry, lubię takie kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie duże swetry są super, szczególnie podoba mi się jasnobrązowy :). A koszule to chyba zaraz po T-shirtach ubrania, które posiadam w szafie w największej ilości, w kratkę oczywiście też :D. Właściwie mogłabym kupować tylko koszule :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Twoje propozycje uwielbiam. Mamy taki sam gust widzę. Fajnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuje.
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Top 5 idealnie trafia w moje gusta, wszystko co lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam swetry oversize, ale mam wrażenie że wyglądają w nich dobrze wszyscy, tylko nie ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post ! I really like it ! xx

    www.estilo-bylea.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krata i ramoneska to dla mnie ponadczasowy must-have <3 Są boskie i takie bliskie mojemu sercu <3
    Pięknie tu masz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super propozycje, wszystkie w moim guście :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :))) . Twoje propozycje jesienne są super, szczególnie trafiły mi do gustu swetry. uwielbiam takie rozciągnięte, duże swetry - świetny wybór :)))) . Pozdrawiam serdecznie - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię swetry zimą, ale zawsze mam problem z ich doborem aby nie wyglądać ani jak ściśnięta parówka, ani jak worek :P
    P.S. Z przyjemnością zostanę tu na dłużej i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak masz rację :) ! Sweterki na jesień/ zimę są niezastąpione!
    Podobnie jak chusty. Osobiście nie lubię czapek, więc zawsze cała "zawijam się" chustami :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice sweater selection :)
    http://www.encasadeoly.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice selection!!! Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post. Kocham swetry, dlatego też jesień to moja ulubiona pora roku <3
    Super design bloga, wow, zaobserwowałam i będę wpadać tutaj częściej ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z Tobą! :) takie swetry i koszule to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  28. akurat wszystkie te rzeczy wpadają w mój styl i gust <3 najbardziej zaś sweterki i cieplutkie futrzane kamizelki <3 bardzo ciekawy blog, na pewno zostanę z Tobą na dłużej <3 pozdrawiam serdecznie, udanego wieczorku <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Love it! :)
    xoxo Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie te trendy idealnie wpisują się w mój styl!

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam trend oversizowych swetrów <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem chora na futrzaną kamizelkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Some great picks here! I really like a faux little black leather jacket.

    Laura xo
    www.shehearts.net

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie swetry, luźne, ciepłe i jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Piękne swetry, aż chciałoby się w nie wtulić ~:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej cieszę się, że znowu modne są te wielkie ciepłe swetry.Chociaż, gdyby nie były modne, nosiłabym i tak, bo lubię po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterek najlepsze,akuratnie dużo mam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Love the oversized sweaters!
    xoxo Mon
    http://lifebymon.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  39. Swetry, ramoneski, kraty - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog!
    Ja w tym roku mam zamiar sama zrobić swój pierwszy sweter na drutach! Ciekawe co z tego wyjdzie :D
    Zamówiłam już włóczki na internecie z polecanego sklepu - kliknij tu . Już nie mogę się doczekać przesyłki, zobaczymy ile pamiętam z nauk babci z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.