Recenzja tuszu do rzęs maybeline colossal volume express



Dzisiaj przedstawię recenzje dotycząca tuszu do rzęs marki Maybeline Colossal Volume Express.


Recenzja moich ulubionych tuszów

Szczoteczki tuszy



Bardzo lubię ten tusz i uważam, że jest jednym z lepszych i tańszych tuszy dostępnych na rynku. Kosztuje ok. 16-20zł, a jest bardzo wydajny. Ja mam mój od lipca (czyli prawie trzy miesiące) i nadal bardzo dobrze mi służy. Tusz BARDZO pogrubia nasze rzęsy i z pewnością trochę je także wydłuża. Jedynym minusem jest to, że jak nakładamy drugą warstwę tego tuszu to lekko mogą nam się skleić rzęsy, ale uważam, że nie jest to problem, gdyż można je wyczesać zwykłą spiralką (kupimy ją na allegro lub w dowolnej drogerii za ok. 2-3zł) a przy okazji zastosowanie jej daje fajny efekt idealnie rozdzielonych rzęs. 
Dodatkowo uważam, że ten tusz ma bardzo fajną szczoteczkę, która pozwala na równomierną aplikację produktu.


Można ją kupić w dowolnej drogerii lub na internecie



W porównaniu do innych tuszy ten NAPRAWDĘ BARDZO pogrubia nasze rzęsy i mogę tutaj efekt uzyskany tym tuszem porównać do efektu sztucznych rzęs. Ja z reguły nakładam jedną warstwę lub dwie tego, a następnie jeszcze jedną warstwę tuszu Extreme Lashes z Wibo (również pogrubia, ok.13zł; widoczny na 1 i 2 zdjęciu) jest on jeszcze tańszy i też bardzo dobry. Także podsumówując bardzo polecam te tusze do rzęs, są one jedne z najlepszych i efekt jaki uzyskamy stosując je będzie spektakularny. Z mojego doświadczenia warto też zainwestować w jakieś dobre odżywki do rzęs, które mogą je odbudować  i posmarować nimi linię rzęs przed pójściem spać po ok. miesiąca stosowania takiego preparatu zauważymy dużą różnicę, tutaj pisałam więcej o sposobach na długie i lśniące rzęsy. Tusz można kupić w internecie tutaj. Więcej recenzji na temat tego produktu możemy poczytać tu.


jak będę wyglądały nasze rzęsy po zastosowaniu tuszu
Tak wyglądają nasze rzęsy po pomalowaniu ich tym tuszem.

A jaki tusz do rzęs jest waszym ulubionym? Czy jesteście zadowolone z jego efektu? 

28 komentarzy:

  1. Maybelline to mój ulubiony tusz. Jest dla mnie niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również, ogólnie ta marka ma dużo bardzo dobrych tuszy. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Używałam tego tuszu i jestem z niego również zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    the final result is amazing my friend :D
    I'm new GFC follower. Hope you can follow me back <3

    NEW COOKING POST | Apple, Cinnamon and Oporto Wine Cake! :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go, ale średnio byłam zadowolona ;) Moje ulubione tusze to te z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten tusz i kiedyś również używałam:)
    Obserwuję i dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten tusz i wiesz, że kurcze on mi się nie sprawdził?
    Jeju trochę szkoda bo na innych rzęsach wygląda świetnie, a moje skleja...
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie szukam pogrubiającego tuszu, bo długie mam wystarczająco;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bardzo lubie tusze Maybelline, ostatnio najczesciej u mnie gosci Big Shot, a juz niedlugo jego recenzja ;) Z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To również mój ulubiony tusz! Nie ukrywam że cena odgrywa tu znaczącą rolę. I masz rację, bez odżywiania rzęs możemy zapomnieć o naturalnej i pięknej oprawie oczu...
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dla mnie, niestety mi nie podszedł :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj:).
    Miałam kiedyś ten tusz, ale na moich rzęsach nie było takie ładnego efektu jak na Twoich. Tego z Wibo jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółty tusz do rzęs jest moim ulubieńcem od lat! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam, używam, lubię...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Malowanie się tą szczoteczką było dla mnie mega wyzwaniem:D uwielbiam szczoteczki w starym stylu ale ta dla mnie była za duża:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ten tusz Maybeline - recenzja a powstanie (na razie nie wiem kiedy, bo grzecznie leży i czeka na swoją kolejkę )
    Obserwuję i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tych tuszów.
    Ps. zostaje tutaj również

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post, love the products :-)
    Thank you for your comment on my blog !
    I follow you back via GFC ! xoxo

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/11/kimono.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego tuszu, ale u Ciebie wygląda ładnie:). Ja najczęściej kupuję tusze L'oreala z tych drogeryjnych, Choć ostatnio spodobał mi Lash Sensational Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię Pump up Booster od Miss Sporty, fajnie wydłuża rzęsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Loreal i Maybelline maja super tusze. ja jak narazie jestem zakochana w Clarins i Pur Cosmetics Fully Charged

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten żółty tusz, ale kompletnie się nie sprawdza :) w ogóle ostatnio mam wielką lipę z tuszami wszelkimi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam bardzo rzadkie i słabe rzęsy i praktycznie wcale nie używam tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten tusz jest rewelacyjny ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam tusz Maybeline Colossal Volume Express. Generalnie jestem zadowolona, choć masz rację- troszkę skleja rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.